-0515-442328-

donderdag 21 november 2013

interactie is het enige dat telt!

Social media vraagt om een sociaal gedrag. Dat betekent vooral interactie tussen minstens twee personen. Zo kijkt Facebook ook naar de door jou geplaatste berichten.

Het is nauwelijks relevant om veel "vind ik leuks" te hebben. Voor sommige functionaliteiten heb je een min. aantal "vind ik leuks" nodig, maar daarna is echt het enige dat telt de interactie.
Wanneer er geen interactie is geweest tussen je nieuwe "vind ik leuk" op jou pagina, deze nieuwe fan heeft verder op geen enkel bericht gereageert, dan neemt Facebook (terecht) aan dat de door jouw geplaatste berichten kennelijk weinig relevant voor deze persoon zijn.
De betekenis van jou Facebook pagina hangt dus niet af van het aantal "vind ik leuks", maar hoeveel "vind ik leuks" hebben op jouw berichten gereageert.
Met andere woorden, alle content die je plaatst moet wel waardevol en relevant zijn voor jouw "vind ik leuks".
Stuur dus aan op relevante, waardevolle content, en dan zul je zien dat de betekenis van je berichten veel groter zullen worden! Gister kreeg ik nog van Cor Hospes het aanbod dat hij me hierbij kon helpen. Cor kent de klappen van de zweep, als het over content gaat,  als geen ander. Als dat aanbod voor mij geldt, dan weet ik haast zeker dat hij jou daar ook vast mee van dienst wil zijn. En natuurlijk, ik verhuur onze grassprieten, vanzelf wil ik jou of je vrienden hierin van dienst zijn! Voel je vrij, wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten