-0515-442328-

vrijdag 1 november 2013

niet van elkaar profiteren, maar elkaar versterken!

Samenwerken, niet om van elkaar te profiteren, maar om elkaar te versterken! Als je dat kunt bereiken, dan ben je al vele stappen verder in het ontwikkelen van waardevolle producten en diensten.
En waardevol willen we zijn, want alleen dan hebben we een sterke positie op de markt!

Heb jij wel eens een gesprek met een leverancier afgesloten met: "Wat kan ik misschien nog voor je betekenen?" Wat is jouw droom en hoe kan ik je daar wellicht mee helpen? Moet je eens doen, je komt direct in een andere energie te zitten, jij zelf ook!
En deze leverancier zal ook weer net wat vaker aan jou denken, puur omdat je je hebt open gesteld om hem beter te willen maken.
Als we dat nu dit weekend eens gaan doen, gewoon even in onze prive omgeving. Je staat straks bij het sportveld van je kinderen en vraagt aan de andere ouder wat zijn droom is, en hoe je hem daarbij zou kunnen helpen. Of, nog spannender, je vraagt het je partner. Gewoon vragen wat zijn of haar droom is voor over vijf jaar, waar wil die naartoe en wat zou jij kunnen doen om hem of haar daar nog extra bij behulpzaam te zijn. Doe het is en je voelt hoe goed dat voelt. Hoeveel meer energie en ruimte je daardoor krijgt. Het is de weg naar een mooiere wereld, ik weet het zeker.
En nu ik toch je aandacht heb, wat is jouw droom, hoe zou ik je kunnen helpen bij deze droom? Met mijn netwerk? Met mijn talent? Met...
Laat je het me weten, want ik ben benieuwd naar jou droom! Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten