-0515-442328-

woensdag 20 november 2013

ontdek je grootsheid

Opzoek gaan naar dat wat je echt drijft, daar waar we je midden in de nacht voor wakker mogen maken. Want daar ligt je passie. Berndt gaf van de week een presentatie, een jonge hond van 23 jaar. Vol energie en een geboren talent om presentaties te verzorgen. Echt prachtig om te ervaren!

Maar de kwaliteit van de presentatie werd niet alleen bepaald door het technisch vernuft van de presentatie zelf, het zat hem ook niet in het feit dat hij heel goed luisterde naar zijn publiek. Hij las zijn publiek en op het moment dat de energie wat uit de zaal weg dreigde te glijden, ging hij de interactie aan met de zaal. heel knap maar.......de meeste energie die hij over bracht werd bepaald door zijn passie. Hij benoemde het zelf ook al, zijn werk is zijn grote passie, en dus voelde zijn werk niet meer als werk. Hij maakte met gemak weken van 80 uren plus.
Die passie die Berndt heeft voor zijn werk, dat werkte stimulerend. De zaal werd erdoor aangestoken en waren ofwel vol bewondering ofwel vol van afgunst. Afgunst, volgens mij is dat ook een vorm van bewondering, alleen dan weet die persoon er niet goed mee om te gaan.
Berndt, een prachtig voorbeeld van werken vanuit je grootsheid! Nu vraag ik me af, werk jij ook met je grootsheid? En als dat niet zo is, hoe kan je dat dan wel voor elkaar brengen? Laat het me weten, en mocht je daarbij hulp willen bij het zoeken, onder het genot van een kop koffie wil ik je graag helpen zoeken hoor!
Laat het me weten, bel me dan gewoon even.
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten