-0515-442328-

zaterdag 23 november 2013

luisteren naar de horde juichende fan's

Hij is weer aangekomen in ons dorp, Sinterklaas! En wat doet die man dat toch elk jaar weer goed, hij weet alles over iedereen en benoemd vooral al het geen dat goed gaat, met oprechte belangstelling slaat hij ons gaande. Dat zet me toch wel aan het denken, wat doet deze oude man waarin ik het nog beter kan doen. Ofwel, wat moet ik doen om straks ook te kunnen gaan genieten van een horde juichende fan's?

Sinterklaas heeft vanzelf heel veel pieten die nauwkeurig alles over ons in de gaten houden. Vooral wat hem positief is opgevallen aan je, dat komt onverbiddelijk in het grote boek te staan. We zouden dit onze big data kunnen noemen.
Daarnaast zet Sinterklaas deze bigdata in op een persoonlijke wijze, voor iedereen heeft hij wel een persoonlijk gedichtje of pakje. Sinterklaas weet als geen ander zijn publiek te verrassen met zijn persoonlijke aandacht.
En dat Sinterklaas een eigenzinnig en opvallend type is is duidelijk, hij is echt niet te negeren. Van heinde en ver kan je hem herkennen in de massa. hij vervoert zich anders, hij kleed zich anders en hij praat zelfs anders.
Geen wonder dat hij, elk jaar weer opnieuw, kan genieten van zijn ongekende grote groep juichende fan's.
ik hoef me dan ook geen enkele zorgen te maken of Sinterklaas wel weet dat ik dolgraag wordt verrast met een Bossche Bol van bakker de Groot, want dat hebben zijn hulp pieten al lang genoteerd in zijn grote dikke boek. Ik zou dan ook graag met jullie wat willen afspreken, stuur je mij een foto van het kado dat jij hebt gekregen van Sinterklaas, en schrijf er dan bij of hij dit jaar wel weer goed had geluisterd en waarom je dit zo graag wenste?
Rest me jullie alleen nog maar heel veel plezier toe te wensen in deze spannende tijd, en vergeet niet he, mail je kado naar me: wch@watersportcampingheeg.nl
Doen hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten