-0515-442328-

vrijdag 22 november 2013

vier je mijlpalen!

Het kan eigenlijk niemand uit de recreatie branche zijn ontgaan, camping Bakkum viert dit jaar haar honderdjarig bestaan. Hoe slim is het om je mijlpalen te vieren?

Gisteravond ging ik naar een feest waar een zakenrelatie van me haar 15 jarig bestaan vierde. Afgezien dat het natuurlijk heel gezellig was zette het mij ook aan het denken! Dit is natuurlijk heel slim om met een positief geluid weer volop in de spotlights te komen staan. Ik heb zo even wat voordelen op een rijtje gezet, dan weet je ook direct waarom je elke mijlpaal moet gaan vieren!

  • Het ultieme moment om je waardering voor je personeel te kunnen uiten, juist ook omdat je gasten en stakeholders het mee beleven.
  • Het ultieme moment om al je gasten voor hun vertrouwen te kunnen bedanken, net als je stakeholders voor het meedenken.
  • Dit feestje iedereen je merk met positieve gevoelens laad
  • Dit feestje ook jou blij maakt
  • Je dit moment kan gebruiken om je weg te laten zien, waar kom je vandaan, waar sta je nu en waar wil je naartoe
  • Je met het vieren van een mijlpaal daar eenvoudig merchandising aan kan koppelen.
Kortom, wij gaan ons voorbereiden op ons 50 jarig bestaan van onze camping in 2015! Dat is nu wel heel duidelijk.
En mocht jij daar leuke ideeen over hebben of ons daarbij behulpzaam willen zijn laat het me weten.

Welk moment ga jij nu aangrijpen om te vieren? Nodig me dan ook uit, want ik ben gek op feestjes!
Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten