-0515-442328-

dinsdag 7 januari 2014

change your looks

Geinspireerd raak ik op vele manieren, zo ook via nieuwsbrieven van vaktoppers. Vanmorgen kreeg ik de nieuwsbrief van Boris Veldhuijzen van Zanten. Hij had wat tips voor mij, voor mijn twitter account. Gretig ben ik aan het lezen maar.....

You get a haircut every other month, don't you? Nu ja daar gaat het al mis, ik ga "slechts" een keer per zes weken.
Well, maybe you should take another good look at what your profile looks like. And even if it looks awesome it can't hurt to refresh it every now and then. Is dat zo, kan het geen kwaad? Ik gebruik het logo van onze camping, zou ik dat dan plots moeten laen vallen, puur om het feit dat het verfrist en anders moet zijn? Dan verlies ik toch de herkenning? Ben ik nu bang voor de verandering? Ben ik eigenlijk lui en wil ik dat niet toegeven? Of is mijn angst om (even) mijn logo, mijn gekozen beeldtaal, te veranderen terecht? Ik ben er nog niet uit.
Nelleke Mulder, een bevried onderneemster uit Sneek is imago stylist en weet altijd weer mensen met een nieuw uiterlijk sterker te maken. De bekende make over voor mensen. Of is dat heel iets anders, het imago, van een mens of van een twitter account?
En of het nu toeval is of niet krijg ik van Ingrid ten Damme (journalist) een vraag waarom ik het logo van onze camping in mijn twitter account gebruik. Juist nu er stemmen voor "engaging woman of the year" moeten worden verworven. Een gezicht spreekt toch zoveel meer?

Ik ben in verwarring, ik ben aan het twijfelen en hoe mooi is dat! Want pas van daaruit kan ik weer stappen nemen, vanuit die verwarring, waardoor ik me nog verder kan ontwikkelen. Het voelt natuurlijk lang niet altijd even lekker, even comfortabel. Maar het is de enige manier voor verbetering. En beter worden of goed blijven, dat willen we toch allemaal?
De enige zekerheid die we allemaal hebben is dat we ons constand zullen moeten blijven aanpassen aan de veranderende omstandigheden.
Maar misschien heb jij wel een idee; moet ik nu wel of niet mijn twitteraccount veranderen?
ik ben benieuwd naar jou reactie, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten