-0515-442328-

woensdag 29 januari 2014

de weg wijzen

Ik zit met Wietze te praten. We hebben afgesproken om elkaar op onze camping verder te leren kennen, te onderzoeken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Wietze help mensen de weg te wijzen.

En eigenlijk doe ik hetzelfde, ik wijs onze gasten ook de weg! En dat wegwijs maken is zo leuk, vooral wanneer ik maatwerk mag leveren. Goed luisteren en kijken, hoe meer ik weet van mijn gast, hoe beter ik hem echt goed kan adviseren en wegwijs maken. Wietze wil hetzelfde met zijn bedrijf. Hij maakt "ouderwetse" borden, of hij maakt app's die je wegwijs maken. We zitten te sparren, want hoe maakt je nu dat jou product zo betekenis en belevenisvol is als maar kan? Hoe zetten we de mogelijkheden die technologisch kunnen zo goed mogelijk in? Daarna kunnen we kijken of het uberhaupt nog te betalen is.

Ik ga even nog rechterop zitten, nu begint het echte werk, samen nieuwe dingen creeren, samen zorgen dat de dingen zo succesvol mogelijk zullen worden. Daar word ik helemaal blij van!
Ik heb gekeken hoe ik mijn netwerk beschikbaar kon stellen, ik heb Wietze vertelt over alle mensen die wellicht ook mee willen ontwikkelen. Hoe gaaf zou het zijn om hier een geweldig netwerk te ontwikkelen van allerhande routes, die uit hun voegen barsten van de vele verhalen, die dmv filmpjes en foto's nog belevenisvoller onder de aandacht komen van onze gasten.
De vrijheid die de app  "de Abelife app" geeft, is natuurlijk helemaal geweldig voor onze "avontuurlijk paarse vakantieganger", zeker wanneer we er ook nog eens een co-creatie van kunnen maken met onze gasten!
Want deze app geeft alle voordelen van een privegids, maar dan met de vrijheid om dat op je eigen moment, in je eigen tempo, te kunnen doen zonder dat je voor aap achter een echte loopt met een vlaggetje in een grote groep toeristen!
Uiteindelijk doen we het allemaal voor onze gasten, opdat zij ook morgen een gave vakantie hier kunnen doorbrengen op onze camping. Vol van inspiratie en avontuur, en ik geloof zeker dat deze app van Wietze daarbij een waardevolle rol kan gaan spelen.
Hoe maak jij je gasten wegwijs? Ik ben benieuwd, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

2 opmerkingen:

  1. Zo'n gespreksverslag @abellife heb ik nog nooit gehad, bedankt #KarinVeldhuizen voor je blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietze, het was ook een energie gevend gesprek! Ik kijk er naar uit om samen verder mooie dingen te gaan maken! Groet & glimlach, Karin

      Verwijderen