-0515-442328-

woensdag 15 januari 2014

plotseling ontdekt pareltje!

Gisteren was ik, uiteraard, op de vakantievakdag. Vooral vanwege de prachtige presentaties en workshops, het ontmoeten van vakgenoten en het opdoen van inspiratie. En zo ben ik dan plots in gesprek met een hele leuke man!

Hij vertelt over het event dat hij voor vandaag heeft georganiseerd. En helemaal cool, met livestream! Dus je hoeft nu niet eens naar Utrecht af te reizen, om toch mee te kunnen genieten. Daarom even heel snel, voor dag en dauw, een blog van me met daarin deze vooraankondiging!
Meld je snel aan want om 10h gaat het al los! http://www.travconnect.nl/event/young-professional-event-travconnect/
Waarom ik denk dat dit ook voor jou een prachtige kans is? Omdat er topsprekers komen vertellen hoe je (potentiele) gasten in vakantiesfeer weet te krijgen en hoe ze naar jou organisatie te verleiden.
Een tipje van de sluier: Dorianne Richelle van FaceBook. In een eerder geschreven blog had ik het ook al over haar. Toen Boy me vertelde dat zij erbij was, kon ik echt niet langer wachten met dit bericht!

Doe er je voordeel mee, meld je snel aan en ga genieten!
Groet & glimlach, de polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten