-0515-442328-

vrijdag 10 januari 2014

van hulley

Ze liep het podium op en achter een prachtige bos vrolijke krullen zat een stralend gezicht. Deze vrouw geniet, zoveel is direct duidelijk! En dan begint ze te vertellen over haar nieuwe onderneming; Van hulley!

Een prachtig verhaal, een open verhaal een verhaal dat me direct raakt! Ze heeft me ingepakt, ik ben haar ambassadeur, voor haar ga ik aan de slag! Het verhaal is even simpel, als geniaal: ze maakt van jouw afgedankte overhemd, een prachtige nieuwe boxer. Dat doet ze niet alleen voor mannen, maar ook voor vrouwen! En deze worden genaaid door vrouwen met een achterstand tot de arbeidsmarkt. En duurzaam omgaan met grondstoffen, en sociaal bewogen, twee problemen door een onderneemster aangepakt.
Ze stond daar, krachtig in haar openheid, want vanzelf kan ze er nog niet van leven. Ze is net begonnen en is keihard haar onderneming aan het opbouwen. Niks geen gladde praatjes, keihard alles uit de kast aan het trekken om te kunne gaan knallen. Op het podium lopen jonge mannen en vrouwen, in haar boxer, haar product te promoten! En later bij de afterborrel, lopen dezelfde jonge mensen te flyeren. Een van hen loopt op me af en biedt mij de flyer aan, ik vraag hem de hele stapel en heb hem belooft er een goede bestemming voor te vinden. Gisteravond naar mijn oudste dochter haar verhaal vertelt en een flyer af gegeven, vanmorgen vroeg bij het bedrijf van een bevriende onderneemster met heel veel jonge meiden in dienst. En weet je wat, iedereen vond het een mooi verhaal.
Wil je een flyer van haar, bel of mail me dan, want ik heb nog wel een stapeltje liggen. Wil je meer weten, bezoek dan haar website, en ik hoop dat jij ook voor haar aan de bak wilt gaan om haar verhaal te helpen verspreiden, het is een verhaal dat de aandacht verdient!
En mocht je een goed verhaal hebben dat ik ook beslist moet weten, ik hoor graag van je!
Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten