-0515-442328-

maandag 7 juli 2014

Wat is jouw banaan?

Natuurlijk wil ik zoveel mogelijk gasten mogen ontvangen. Maar de vraag waarmee ik dagelijks worstel is wel: Wat kan ik doen om nog meer gasten te mogen ontvangen? Met andere woorden, Hoe kan ik meer mensen motiveren om voor ons te kiezen?

Mischa Coster vertelt dat wanneer je de motivatie wil verhogen om bij jou te kopen, een trigger dat kan doen. Maar dan moet je het wel hebben over de juiste trigger. Een trigger die juist mijn doelgroep specifiek erg aanspreekt, zeg maar de banaan!
In eerste instantie zit ik te denken aan de juiste arrangementen, producten en diensten. Maar is dat wel een trigger? Welk signaal kan ik geven zodat ik op de juiste wijze de drijfveren van mijn doelgroep kan prikkelen? Is dat wel een product of dienst? En dan begint het mij te dagen, we hebben op onze website een button: "Klik niet hier", en juist deze button werkt perfect voor onze doelgroep en werkt zeer contra productief voor mensen die niet tot onze doelgroep behoort! Die jaag ik er juist eerder mee weg, wat opzich natuurlijk een mooie selectie geeft.
Maar nu ben ik nog aan het worstelen om op de nog te plaatsen borden aan de weg, een goede trigger te plaatsen. Misschien heb jij een goed idee voor me? Dan zal ik dat idee graag belonen met een avondje Dutchtub. Ik kijk uit naar je reactie, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten