-0515-442328-

dinsdag 1 juli 2014

een website, wat moet je echt weten voor je ermee aan de slag gaat?

Daar zit ik dan, bij Cinnamon voor onze nieuwe websites voor de SUP events (Stand Up Paddle)
En direct steekt Peter van Wal met een hele vragenlijst! Want een website bouwen is een, maar een website die voor jou het meest ideaal is, dat is een tweede!

Wat wat is je doel met de website? Wat wil je ermee bereiken? Is het doel om je gasten zo goed mogelijk te informeren, of wil je ze zo goed mogelijk verleiden om bij jou te kopen? Kortom welke strategie willen bewandelen?
Verder moet je voor aanvang de volgende vragen helder hebben:

  • wat is het DNA, je ziel?
  • wat zijn je waarden?
  • wat wil je uitstralen?
  • wat ga je communicaren?
Daarnaast is het belangrijk dat je weet welke functies vooral voor jouw organisatie belangrijk zijn:

  • wil je bewegende beelden?
  • een agenda?
  • een koppeling tussen inhouds type?
  • een zoekmachine?
  • een contact formulier?
  • een bestelformulier?
Daarna kan je zelf aan de slag gaan met je tekst, je beelden en je video's. En we zijn flink aan de slag gegaan. De nieuwe website voor onze SUP events staat live: www.supcamping.nl

Een nieuwe website is altijd weer een hoop werk, vooral voor jezelf ook! Iets wat ik meer dan eens heb onderschat! Een website is ook nooit echt klaar......
We gaan nu de site nog mooier en belevenisvoller maken, dat kunnen we zelf eenvoudig aanpassen. Peter van Cinnamon heeft ons toch maar mooi aan een website geholpen. Voor een laag instap bedrag en met enige handigheid kan je daar zelf je eigen website "bouwen". Zo kunnen we voor elke nichemarkt een eigen website maken, waardoor we ons veel specifieker kunnen richten op onze nichemarkten.

Hoe doe jij dat eigenlijk, je nichemarkt online bedienen? Wees welkom, de polletjes, Watersportcamping Heeg. https://www.facebook.com/campingheeg




Geen opmerkingen:

Een reactie posten