-0515-442328-

donderdag 5 december 2013

code rood

De wind buldert om de receptie heen. Het gaat (alweer) tekeer buiten en de eerste stromschade is alweer te zien. De stormschade die de afgelopen zware storm heeft veroorzaakt, is alweer te zien! Daar wordt je toch moedeloos van....

Het prachtige standbeeld van cortenstaal, gemaakt door onze eigen, plaatselijke beeldend kunstenaar Gerrit Terpstra, ligt alweer op de grond! Weer een hoop werk voor niets, tenminste, zo voelt dat!
Ik ben niet zo goed in herstellen enzo. We zijn beter in het creeeren van nieuwe dingen. Bovendien krijgen we daar zelf ook altijd veel meer energie van! Lekker opbouwen zal ik maar zeggen. Maar goed, de storm buldert gewoon nog door, en op dit moment is het geen doen om buiten op inspectie te gaan. Gewoon maar afwachten. ik heb de grootste moeite om straks "gezellig" sinterklaas te gaan vieren. Warme choco met slagroom maken en van die lekkere borstplaat erbij van die lekkere banketbakker uit Sneek.
En toch hebben onze kids recht op een gezellige moeder.....
Een hoofdpijn steekt de kop op, de moed is in mijn schoenen gezakt en toch moet ik ergens nog wat energie zien te vinden om zo gezellig te gaan doen.
Pfff, soms he, heel soms, dan heb ik van die dagen waarvan ik zou hopen dat ze er niet zouden zijn!
Ik hoop dat jij vanavond goed thuis zal komen en dat je een fijne avond zal hebben!
De polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten