-0515-442328-

vrijdag 6 december 2013

ook hij deed het anders!

Mandela is dood, en de hele wereld staat stil bij de erfenis van hem. Ik natuurlijk ook, samen met mijn kinderen.
nze jongste hebben hem niet eens gekend en hoe leg je dan uit wat deze man haaft betekent voor onze aarde?

Wat maakt nu dat hij het verschil heeft kunnen maken? Ik denk dat er twee zaken het verschil hebben gemaakt:
Hij koos voor de liefde, ipv de haat
Hij deed het op zijn eigen wijze.
Wat kan ik daarmee met mijn leven, met mijn camping?
Ik ga de oplossingen van mijn problemen en bedreigingen nog meer omarmen ipv weren en bevechten. Dat betekend dat als ik even in het trendrapport toerisme, recreatie en vrijetijd 2013 kijk, ik een stijging van 1% in het aantal slaapplaatsen zie in een jaar tijd, en een daling van 1% in het aantal overnachtingen op recreatie parken. Kortom, de concurrentie is nog heviger geworden!
Nu kan ik natuurlijk boos worden op het ambtelijk apparaat dat ze "onze" markt weer verder hebben verziekt. Ik kan sterk de aanval openen op onze concurrenten, ik kan gaan stunten met prijzen....
Maar ik kan ook met nog meer liefde en passie mijn eigen wijze camping ontwikkelen.
Daar zijn we al jaren mee bezig en zojuist kreeg ik vanuit Haarlem nog een telefoontje: "Karin, ik wil je bedanken voor het toesturen van de brochure en de persoonlijke stickertjes erin, we voelen ons al heel welkom in de toekomst!"
Dat iemand de moeite neemt om mij op te gaan bellen om te bedanken, ik glunder helemaal van oor tot oor!
Met liefde en eigen wijze, daarmee kunnen we de wereld mooier maken, ik weet het zeker!
Ik ben benieuwd hoe jij dat ziet, laat je een reactie achter, dat zou ik echt tof vinden!
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten