-0515-442328-

woensdag 4 december 2013

tekeningen als verslag

Ik heb me, samen met een hele groep mensen, twee dagen laten "opsluiten" om zo met 16 organisaties, een samenwerkingsverband, incl. een strategisch stappenplan, te ontwikkelen.
Tijdens dit proces werden we ondersteund door tekenaars!
En ik heb steeds op het puntje van mijn stoel gezeten!

Ik ben een echte beeld-denker, en hoe tof is het dan om presentaties samen te vatten in twee beelden! Ik was echt onder de indruk en had dit nog niet eerder meegemaakt. Het is niet alleen knap om een presentatie van 10 minuten in twee beelden samen te vatten, maar zeker ook om die dan een paar minuten na de presentatie al klaar te hebben. Zo konden we na de vijf presentaties veel makkelijker aan de slag omdat de rode draad helemaal was uitgetekend!
Ik ga dit drietal tekenaars zeker niet vergeten en hoop nog vaker met hen te mogen gaan werken.
Mocht ik je hebben aangestoken met dit nieuwe concept, dan vind je hier hun website!
En vanzelf kan je mij altijd vragen wanneer je nog meer wilt horen, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten