-0515-442328-

donderdag 19 december 2013

voelt goed aan

Ik was opzoek naar een lekker luchtje voor mijn moeder, voor onder de kerstboom dus ging ik naar Sneek. Ik had wel meer te doen in de stad en liep even snel naar de dichtsbijzijnde parfurmerie. Helemaal achter in de zaak is de toonbank van de wat luxere producten dus ging ik daar staan. Maar na zeker vijf minuten staan werd ik nog niet geholpen.....

Er was een mevrouw druk aan het praten met een vriendin van haar, zoveel was me al wel duidelijk. Op geen enkele wijze was oogcontact gelukt, ik liep maar naar de andere toonbank waar ook de kassa was, in de hoop dat ik daar wel geholpen zou worden. Achter aansluiten in de rij en toen was ik dan eindelijk aan de beurt! Zou u mij misschien kunnen helpen aan een lekker luchtje voor mijn moeder? Nee, nee dan moest ik toch echt achter in de zaak gaan vragen. En ze wees me naar haar druk kletsende collega. Ik ben de zaak uitgelopen, ik was verontwaardigt, ik was....
Het voelde niet langer meer goed aan, en ik vraag me af of ik een volgende keer toch weer hier binnen zal gaan lopen? Ik had gelukt dat ik een luchtje wilde kopen, immers, daarvan zijn genoeg adresjes in Sneek die dat aan mij willen verkopen. En dus doe ik dat daar waar het goed aanvoelt! Er zijn genoeg branches te vinden waar en een groot aantal aanbieders zijn en waar het gevoel een veel grotere rol speelt dan bij het kopen van een geurtje.
Denk maar eens aan de medische wereld, de autobranche, de accountants of de vakanties.
Het moet goed aanvoelen, en wat maakt nu of het wel of niet goed aanvoelt? Dat heeft heel erg te maken met welke doelgroep, met welke lifestyle je te maken hebt, maar vooral ook met persoonlijke aandacht.

Wat ga jij doen om ervoor te zorgen dat jij samen met je persoonlijke aandacht, goed aanvoelt voor jouw doelgroep? Ik ben benieuwd, laat je het mij weten, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten