-0515-442328-

woensdag 18 december 2013

van bulk naar bijzonder

Je ziet het niet alleen in de recreatie, je ziet het in de horeca, in de supermarkt, in de cosmetica en in de autobranche. Van bulk naar bijzonder! Dus wat ga ik nu doen als grassprietverhuurder om onze grassprieten nog verder te verbijzonderen?

Ik ga, zoals ik dat elke winter doe, weer een event ontwikkelen. Vaak doe ik dat met de creatieve sector. Afgelopen jaar hadden we de nieuwe wilgenhut die Feike de Jong heeft ontworpen en gebouwt. Deze wilgenhut past natuurlijk helemaal in de kaders van bijzonder.
Er is er maar eentje van, op onze camping, dus uniek is hij in ieder geval. Maar het bijzondere, dat zit hem vooral ook in het verhaal achter de wilgenhut. Hoe Feike tot zijn concept is gekomen, hoe hij en ik elkaar hebben ontmoet. hoe we samen hebben gezocht (en gevonden) hoe we de wilgenhut ook echt hebben kunnen plaatsen. Natuurlijk hebben we dat verhaal ook in een van onze vogelnestkastjes bij de wilgenhut geplaatst. En zo maken we die beleving van het bijzondere ook tot een handvat naar onze gasten. Natuurlijk willen die ook dat nunieke verhaal weten, zodat hun ervaring nog bijzonderder is geworden.
En het houdt niet op met de wilgenhut, we vragen om welke reden mensen de wilgenhut willen huren. De ene wil haar trouwdag romantisch vieren, dan vragen we of ze de dutchtub incl. rozenblaadjes en een prive kok erbij willen huren. De andere keer is het iemand die op eigen houtje de elfstedentocht per motor wil afleggen. Dan vertellen we dat we een heerlijk strandbarretje hebben met een volkskrant op tafel en de lekkerste espresso van heel Heeg. Maatwerk maakt de dingen zowieso al bijzonder.

Wat ga jij deze winter doen om jouw producten en diensten van bulk naar bijzonder te ontwikkelen?
Ik ben benieuwd, want of je nu accountant bent of grassprietverhuurder, verbijzonderen kan iedereen en altijd! Laat me weten welke stappen jij gaat zetten, wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten