-0515-442328-

zaterdag 25 mei 2013

felbegeerd, watertanden ofwel vurige wens!

Wat kunnen wij veranderen op Watersportcamping Heeg om jou (nog meer) te laten verlangen naar ons? Weet je dat toevallig? Ik ben zo benieuwd, want dat is nu precies waarnaar ik steeds naar opzoek ben!

Dat gaat nog verder dan de vraag: Wat zou je missen als Watersportcamping Heeg morgen niet meer zou bestaan? Natuurlijk hebben de antwoorden op deze vraag mij al heel wat meer duidelijkheid gegeven. Ik kan je het van harte aanbevelen deze vraag ook te stellen aan jou droomgasten (of klanten) maar dan natuurlijk onze naam te veranderen in die van je eigen organisatie.
Door deze vraag te stellen, krijg je antwoord op de vraag welke waarden je biedt. Maar hoe kunnen wij onze camping nog verder ontwikkelen waardoor wij helemaal jou vurige wens worden. Natuurlijk willen we dolgraag jou vurige wens worden, sterker nog dat is onze permenente zoektocht. Wij zijn permanent aan het zoeken naar verbeteringen en aanpassingen om zo de meest inspirerende camping te zijn van heel Nederland. Een hele ambitie, lang niet eenvoudig maar wel haalbaar, zeker als jullie ons daarbij mee willen blijven helpen!
Als kind kon ik nooit in slaap vallen, de nacht dat wij in alle vroegte zouden vertrekken naar de wintersport.
Ik was dan zo opgewonden, ik had er zo'n zin in, dat ik gewoonweg niet kon wachten om eindelijk uit bed te mogen komen om heel lang, opgevouwen en krap zittend, dan eindelijk aan te kunnen komen in Oostenrijk of Italie.
Het maakte niet uit hoe lang we in de file stonden, hoe krap we zaten, als we maar gingen.
Dat watertanden naar het mogen gaan skieen, het gedempte geluid van de sneeuw, de kou tegen je neus, de boekeltjes onder je latten voelen wegspatten, het springen door de lucht en maar hopen dat je net weer goed terecht gaat komen. Het verlangen naar dat gevoel, die spanning en sensatie daar ga ik echt van watertanden.

Kortom, wat kunnen wij nu op onze camping veranderen waardoor jij helemaal gaat watertanden?

Ik hoop zo dat je het me wil vertellen! Wees welkom, de Polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten