-0515-442328-

woensdag 11 september 2013

cri6 wordt cri9

Wat een flamboyante show kregen we gisteren te zien tijdens de HIS van Rudolf Veltenaar (filosoof, trendteller en nog meer).
En, dat de toekomst er heel anders gaat uitzien is wel zeker! Ik hoef me geen zorgen te maken dat het blijft zoals het is.
Heerlijk, nu ja, de ecologische crisis en alle onderbouwende cijfers erbij deden me wel echt slikken.

De aarde warmt in een ongelofelijk tempo op. Over de laatste opwarming van 2" hebben we tientallen eeuwen gedaan en dat gaat ons nu lukken in 20 jaar! Ik kan je zeggen dat ik me echt rot schrok! Ik werd er niet geruster op toen ik hoorde dat meer dan 90% van de hoogleraren zich ernstige zorgen maakt over de ecocrisis!
Diegenen die wel vaker blogjes van me lezen weten dat ik niet zo'n doemdenker ben, maar we moeten met elkaar echt anders gaan leven, en wel snel. Daarom is het misschien nog niet zo gek dat we nu door de economische crisis niet meer zoveel kunnen consumeren en dat het hergebruik van onze goederen steeds vaker plaats vindt.
Voor mij iig een reden om nog eens kritisch te kijken waar wij als bedrijf onze voetafdruk verder kunnen beperken binnen onze mogelijkheden.
Ga jij mee helpen om stappen in het verduurzamen van de wereld met onze zesjes cultuur te verbeteren naar een vette negen?
Misschien dat je nog een mooie tip voor onze camping hebt, ik ben benieuwd!
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten