-0515-442328-

vrijdag 20 september 2013

de camping moet stouter worden.

Afgelopen is is ze op onze camping gekomen, een moeder overste. En ik kan je wel zeggen, ze is ons meest gedeelde beeld dat onze gasten maken.
In shock kijkt ze je aan, terwijl je op het toilet zit. Ze is de meest spraakmakende van allemaal! En daar kan ik wat van leren!

Onze gasten willen worden verrast, maar ze willen ook nog wel af en toe het rode oortjes gevoel krijgen! Het is zeker geen hoofdmotief om voor onze camping te kiezen, mar het draagt wel bij aan een atmosfeer die hier hangt.
Een aantal jaren gelden was ik voor een toeristische bijeenkomst in de Pollepleats en daar had ik het al over "mijn driepersoons bed". Er ontstond direct een hoop reuring en natuurlijk werd het als idioot beschouwt. Nu heb ik wel vaker idioten ideeen, maar gelukkig vinden een steeds grotere groep mensen die ideeen wel weer eens wat anders, maar dat ter zijde. Het driepersoons bed? Nu ja, als je vanavond naar een feestje gaat, of ergens staat te borrelen, vraag dan eens voor de grap wie allemaal een triootje als grootste sexfantasie hebben? Ik heb gemerkt dat zeker 30% van de mensen dat hebben. Dat is een hele grote groep. Natuurlijk, niemand heeft er ooit een triootje, maar we kunnen wel een driepersoons bed ontwikkelen met een knipoog! Ik zal maar zeggen; inspelen op (basis)behoeften.
De camping stouter ontwikkelen is een van de mogelijkheden om weer wat positieve spanning aan je merk toe te voegen.
En wellicht dat we dan volgend jaar ook maar een weekendthema moeten ontwikkelen proud to be stout, kom jij dan ook?
Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten