-0515-442328-

dinsdag 24 september 2013

Wie is de leukste camping-gast van Nederland?

Ik heb een grote wens, een prachtig boegbeeld voor de camping gast.  Als we kijken in de reis/vakantie markt kijken dan wil het kamperen maar niet wat hoger op klimmen in de product levens cyclus.  Kamperen sector is gewoon niet sexy genoeg volgens mij.
In mijn eentje kan ik dat niet veranderen, maar samen.....


Neem nu die prachtige reisprogramma's waarin leuke jonge, vitale en enthousiaste mensen, geheime plekjes uit de omgeving laten zien. Spannende activiteiten ondernemen ze en ze maken kennis met nieuwe culturen. En dan niet het zoveelste gezin dat naar een camping gaat en samen met het gezin de camping prominent steeds in beeld hebben. Nee, nu eens leuke vrije geesten die vol passie en avontuur een omgeving ontdekken. Zo is het ook voor andere lifestylen wat boeiender om geinspireerd te kunnen raken!
Grassprietverhuurders: "Dat kunnen wij toch ook!"
Dus ik ben opzoek naar:

  • TV programma 
  • leukste jonge, vitale camping gasten
  • spannende activiteiten en cultuurbelevingen
En natuurlijk een sponsor of een goed verdienmodel om dit alles mogelijk te kunnen maken. Willen we onze camping-gast van de toekomst kunnen bereiken en beraken, dan hebben we toch een ideaal rol model nodig en een inspirerend TV programma?
Kun jij me hierbij verder helpen, heb je goede ideeen om dit project mede mogelijk te maken? Geef me een berichtje en we gaan samen aan de slag!
Wees welkom, de polletjes Watersport camping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten