-0515-442328-

maandag 2 september 2013

sneller inzicht, geeft een beter uitzicht

Om succesvol onze grassprieten te kunnen verhuren moeten we 24/7 met onze (potentiele) gast bezig zijn. Dat is het spel en het spel speel je op het veld waar de gast zit. Heel vak zit onze gast toevallig niet op onze camping maar sávonds hangt hij met zijn ipad op de bank en is hij actief aan het twitteren. Niet gek dat wij dan ook sávonds vaak nog actief zijn op twitter.

Maar louter actief zijn op twitter is natuurlijk niet genoeg. Je moet ook inzichten krijgen in het leven van je gast, en om daar wat meer inzicht in te krijgen is een tweetdeck achtige tool juist zo handig. Ik kan dan eenvoudig sorteren en acteren op dat wat ik zie. De selectie wordt dan door een machine super snel voor me gedaan.
En hoe sneller ik inzichten heb, hoe beter mijn uitzicht. Mijn uitzicht op onze camping nog sneller de beste te kunnen maken. Ik weet wanneer en waar onze gasten zijn, en ik kan zien welke berichten ze bevallen en welke niet. Zo kan ik sneller leren wat wel en wat juist niet te doen!
En leren doen we, elke dag weer opnieuw en elke dag passen we aan en proberen we weer wat nieuws. Het spel blijft leuk en het veld waar onze gasten zitten, dat bevalt ons wel.
Hoe doe jij dat, bezig zijn met jou gasten? Of ben jij vooral bezig met je zaak?

Wees welkom, de Polletjes Watersportcamping Heeg
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten