-0515-442328-

vrijdag 13 september 2013

when nothing goes right....

Je hebt van die dagen waarop alles lijkt te mislukken. Het lijkt niet alleen zo, HET IS ZO! Ruud Veltenaar liet het mij zien bij zijn presentatie.
Kijk is naar de enorme troep die we ervan maken!

We hebben nog nooit eerder met zoveel mensen op de wereld tegelijkertijd geleefd, en nog nooit eerder zijn we zo enorm ego gericht bezig! Er is een grote sociale crisis.
Nog niet eerder warmde de aarde zo snel op als nu, er is een ecologische crisis. Nog niet eerder hebben we zo weinig vertrouwen gehad in onze bestuurders in Europa, de financiele wereld en noem maar op omdat we last hebben van een systeem crisis.
En dan hebben we nog de economische crisis.
Wat maken we er met zijn allen een enorme bende van!
We lijken collectief verward door zoveel ellende, en wat zegt de zaal, ook nog dagen later: Wat een geweldige presentatie, zeer inspirerend!
Maar als ik dan vraag; En wat doe jij nu vandaag met al die inspiratie, dan blijft het stil, ook bij mij!
En daar zit het hem, je hebt nieuwe ideeen nodig om het anders te kunnen gaan doen. We hebben inspiratie nodig, maar als we vervolgens die niet weten om te zetten naar concrete acties, WAT HEBBEN WE ER DAN AAN?!?
Graag zoek ik een aantal mensen, een klein groepje waarmee we samen verder gaan sparren en de dingen wel concreet aan gaan pakken en naar links gaan. Heb jij de presentatie van Ruud Veltenaar bijgewoont bij de HIS en wil je de komende maanden ook naar links, bel me dan even.
Ik hoop snel van je te horen, een groet & glimlach de polletjes Watersportcamping Heeg.
https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten