-0515-442328-

zondag 15 september 2013

onzekerheden zijn net als zwaartekracht

Onzekerheden zijn net als zwaartekracht....het is er altijd! En hoemeer we trachten te sturen op zekerheden, hoe minder kansen we creeren.
Onze toekomst is zeer onzeker en daarom zullen we met lef, keuzes moeten maken. Als je blijft doen wat je deed, dan krijg je zeker niet meer wat je vroeger kreeg! Maar hoe kunnen we de toekomst zo kansrijk mogelijk benaderen?

Volgens mij moet je daarvoor eerst de volgende stappen heel duidelijk hebben om het juiste te kunnen kiezen:

  • wie ben je?
  • voor wie ben je er?
  • wat wil je gaan bereiken?
  • waarom?
  • wat?
  • en op welke trends ga je inspelen zodat je dat het beste doet?
En welke trends zie ik? Ik zie o.a. een sterk veranderende samenstelling van de huishoudens. Nog nooit eerder hadden we zoveel een-ouder gezinnen, nog nooit eerder hadden we zoveel eenpersoonshuishoudens en nog nooit eerder hadden we in ons landje zoveel verschillende nationaliteiten en culturen.
En wat doet de recreatie sector: WE RICHTEN ONS VOORNAMELIJK OP ("kaaskop")GEZINNEN?!?
En wanneer ik naar mijn gasten kijk, zie ik ook in het hoogseizoen voornamelijk kaaskop gezinnen!
Ik ga van de winter hier meer werk van maken, want dit ik in iedergeval niet zo laten bestaan!
Wat ga jij doen? Ik ben benieuwd naar je reactie! Wees welkom, de polletjes Watersportcamping Heeg.

https://www.facebook.com/campingheeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten